Veebipoe purtsevineerikoda.ee  (edaspidi Veebipood) omanik on PURTSE VINEERIKODA OÜ (registrikood 14678533), asukohaga Lossiaida 2 , Purtse küla, Lüganuse vald43302 Ida Virumaa


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Tooted, mille transpordihinda fikseerida ei saa, ei ole ostukorvi lisatavad ja vajavad eelnevat hinnapäringut.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.


Tellimuse vormistamine

Toodete tellimiseks valige sobiv toode ja vajutage nupule “Lisa ostukorvi”. Ostukorvi (paremal üleval) sisu on nähtav, kui liigute hiirega selle peale.

Kui tooted valitud, sisenege ostukorvi lehele. Seal on näha kõik valitud tooted, nende hinnad, lisanduv saatmiskulu ning tellimuse kogumaksumus. Ostukorvis saab vajadusel veel muuta toodete koguseid ja eemaldada toode/tooteid ostukorvist.

Kui kaubad valitud, siis vajutage nuppu „Vormista ost“, et siseneda tellimuse vormistamise lehele.

Tellimust vormistades täitke vajalikud tekstiväljad ning märkige sobiv tarne- ja makseviis.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Pärast tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole. Tellimuse kinnitus saadetakse kliendile automaatmeiliga.

NB! Juhul, kui Teie tellimuse esitamine mingitel põhjustel katkeb, suunatakse Teid tagasi eeltäidetud ostukorvi.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviisid

Tellimuste eest saab tasuda deebetkaardiga (Visa, MasterCard) Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, Coop pank, LHV Pank). Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

Purtse Vineerikoda OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, meie edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance.

Maksmine toimub väljaspool e-poe keskkonda Montonio Finance turvalises maksekeskkonnas. Purtse Vineerikoda OÜ e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.


Kohaletoimetamine

Kauba saatmiseks kasutame Omniva  ja Smartposti pakiautomaate ning Omniva kullerit.  Paki saatmise hind on 3.60 eurot, kullertasu sõltub toote suurusest, al. 15 eur km-ga. Paki saatmise kulu kannab klient.

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Soovikorral võimalik kaupasid saata ka teistesse maailma riikidesse, kuid saatekulu tuleb täpsustada eelneva hinnapäringuga.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisene tarneaeg laos kohe olemas olevate kaupade puhul on üldjuhul 2 kuni 5 tööpäeva (v.a tooted, mille tooteinfos on toodud pikem tarneaeg). Suuremate tellimuste korral või juhul kui mingil muul põhjusel ei ole võimalik selle aja jooksul tellimust täita, võib tarneaeg olla pikem, täpsustatakse esimesel võimalusel, üldjuhul kohe peale tellimuse esitamist.

Väljaspoole Eestit kaupade saatmine on üldjuhul toote juures märgitud tarneajast umbes 2-3 tööpäeva pikem.

Erandjuhtudel võib ette tulla toodetel pikemaid tarneaegasid, kuid neist teavitatakse tellijat esimesel võimalusel.


Taganemisõigus

Peale tellitud kauba kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (v.a eritellimusena valmistatud kaubad, mille valmistamisel on lähtutud kliendi vajadustest ja tingimustest ning mis vastavad võlaõigusseaduses § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@purtsevineerikoda.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Kaupade tagastusaadressid ja sihtkohad on erinevad, sõltuvad kauba valmistanud meistri asukohast. Vajalik eelnevalt täpsustada!

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@purtsevineerikoda.ee või helistades telefonil +372 56926656.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Ostjal on õigus lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (VÕS § 101, lõige 1).


Otseturustus ja isikuandmete töötlemine 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.


Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@purtsevineerikoda.ee või helistada telefonile +372 56926656.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.4